La Cornisa
943 25 20 30

Ikastaro bakoitzeko ezaugarriak, ordutegiak, tarifak eta plaza libre edo itxaron zerrendak kontsultatu ditzakezu.

Izena emateko, sartu zure erabiltzaile eta pasahitzarekin eta "argibide+/alta" botoia sakatu. 

Generic placeholder image

G. HIPOPRESIBOA

Pelbisaren inguruko giharrak sendotzea helburu duten jarrera-ariketak dira. Onurak: besteak beste, gerria estutu, bizkarreko arazoak gutxitu eta gernu-ihesari aurre egin.

Ejercicios posturales orientados a potenciar el suelo pélvico dentro del conjunto de cadenas musculares. Beneficios: reducción de la cintura de forma efectiva, mejora los problemas lumbares e interviene en la incontinencia urinaria, entre otros.

 

Aukeratu filtraketa
Guztiak: 
Hilekakoak: 
Klase solteak: 
KodeaIkastaroaEraikuntzaEgunakOrdutegiaAdinaKupoaItx.zer.Plazak
K19201102HIPOPRESIBOAKUARKAPE PILOTALEKUAAL / L09:30 - 10:30 16 urtetik gora12 3 Argibide+/
K19201103HIPOPRESIBOAKUARKAPE PILOTALEKUAAL / L17:15 - 18:15 16 urtetik gora12 4 Argibide+/
K19201104HIPOPRESIBOAKUARKAPE PILOTALEKUAAZ / X17:15 - 18:15 16 urtetik gora12 1 Argibide+/
K19201101HIPOPRESIBOAKUARKAPE PILOTALEKUAAR-OG / MJ18:15 - 18:45 16 urtetik gora12 3 Argibide+/